Osiągnij zyski online dzięki programowi afiliacyjnemu M2M.

Odkryj możliwości zarabiania online dzięki naszemu wyjątkowemu programowi afiliacyjnemu M2M. Nasza platforma umożliwia Ci promowanie atrakcyjnych ofert partnerskich, które przekładają się na realne zyski. Dołącz do naszej społeczności partnerów i rozpocznij generowanie dochodów z łatwością i skutecznością.

Zostań naszym partnerem
Jak rozpocząć współpracę w ramach programu afiliacyjnego M2M?
To proste i bezpieczne. Wystarczy, że zarejestrujesz się w programie, wybierzesz oferty, które chcesz polecać i umieścisz na swojej stronie lub mediach społecznościowych linki lub banery reklamowe.
Załóż konto
I sposób
Promuj produkty
II sposób
Polecaj znajomym
Zarejestruj się
Polecaj produkty
Polecaj partnerów
Zarejestruj się

Szczególnie polecamy generowanie zysków poprzez
uczestnictwo w programach afiliacyjnych.

Bank Pekao SA
Konto Przekorzystne z kartą rewolucyjną
Bank Pekao SA
  • Ikona punktora
    0 zł za prowadzenia konta
  • Ikona punktora
    0 zł* za obsługę karty do konta
  • Ikona punktora
    0 zł* za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce i za Granicą
*w przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł
Sprawdź szczegóły
mBank
eKonto
mBank
  • Ikona punktora
    0 zł za otwarcie i prowadzenie Twojego konta
  • Ikona punktora
    0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce od 100 zł
  • Ikona punktora
    0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą
  • Ikona punktora
    0 zł za kartę przy łącznej kwocie transakcji na 350 zł w miesiącu
Sprawdź szczegóły
Alior Bank
Konto Jakże Osobiste
Alior Bank
  • Ikona punktora
    0 zł za prowadzenie konta jeśli masz mniej niż 26 lat lub zapewnisz jednorazowy wpływ min. 1500 zł/msc
  • Ikona punktora
    0 zł za krajowe przelewy internetowe w złotych,
  • Ikona punktora
    0 zł za dwie korzyści dostępne w pakiecie
Sprawdź szczegóły
Tworzymy zaufane programy
partnerskie stymulujące rozwój.
300 tys.
Członków naszego programu
5 mln PLN
Wypłacamy naszym partnerom każdego roku
20 lat
Wśród najlepszych programów marketingu afiliacyjnego
Jakie elementy promować w celu osiągania zysków z afiliacji?
Konta osobiste
Konta osobiste to podstawowy produkt bankowy, z którego korzysta praktycznie każdy. Wiele banków oferuje ciekawe bonusy za otwarcie konta, dzięki czemu możesz łatwo i skutecznie polecać te produkty.
Promuj
Kredyty gotówkowe
Branie kredytów przez internet jest coraz prostsze i powszechniejsze. Dzięki niewielu formalnościom można szybko otrzymać pieniądze na remont, zakup samochodu czy sprzętu RTV/AGD.
Promuj
Ubezpieczenia
Zakup usług finansowych przez internet to już standard. Polisę OC/AC możesz kupić w kilka minut, nie wstając z kanapy. W ofercie M2M znajdziesz też ubezpieczenia komunikacyjne, na życie, turystyczne czy NNW.
Promuj
Pożyczki pozabankowe
Każdy potrzebuje czasem szybkiego zastrzyku gotówki. Warto wtedy skorzystać z pożyczki pozabankowej. Wiele instytucji gwarantuje minimum formalności, pieniądze na koncie w 15 minut i pierwszą darmową pożyczkę.
Promuj
Karty kredytowe
Karty kredytowe są wygodnym narzędziem do płacenia w sieci. Wiele z nich posiada atrakcyjne programy lojalnościowe, które pozwalają na uzyskanie realnych korzyści, np. bilety do kina lub zniżki na zakupy, vouchery do popularnych sklepów.
Promuj
Produkty pozafinansowe
W Money2Money znajdziesz również produkty pozafinansowe. Zobacz, jak wiele różnych możliwości na zarabianie mamy dla Ciebie w naszym programie. Zarejestruj się i poznaj wszystkie dostępne produkty!
Promuj
Rozpocznij generowanie
dochodów już teraz.
Dołącz do programu

Program afiliacyjny Money2Money - współpracuj z nami i zacznij zarabiać już dziś

Na czym polega afiliacja?

Internet stwarza szerokie możliwości prowadzenia działań marketingowych – do promowania produktów i usług, ich reklamowania, a także technik mających na celu bezpośrednie pozyskiwanie klientów. Marketing internetowy to działania o szerokim zakresie, niejednorodne i posługujące się licznymi narzędziami. Jednym z nich jest marketing afiliacyjny, na którego bazie powstają programy afiliacyjne. Czym jest afiliacja? Afiliacja jest sposobem na zarabianie przez internet, gdzie wysokość zysków uzależniona jest od zaangażowania partnera i tego, jak wiele pracy wkłada w promowanie produktów i usług danej marki. Można powiedzieć też, że przez pojęcie afiliacji należy rozumieć rodzaj współpracy nawiązywanej pomiędzy reklamodawcą i wydawcą. Wydawca otrzymuje wynagrodzenie naliczane według określonej metody w zamian za skuteczne polecanie produktów i usług.

Program afiliacyjny – co to jest i jaka jest jego definicja?

Programy afiliacyjne są bardzo często utożsamiane z programami partnerskimi. I rzeczywiście mogą obejmować partnerstwo w nich, ale mają o wiele szersze znaczenie. W przypadku marketingu afiliacyjnego mamy do czynienia z techniką marketingu online, w której reklamodawca deleguje wykonanie działań na niezależnych partnerów. Ich starania i zaangażowanie są wynagradzane, najczęściej za uzyskane efekty.

Programy afiliacyjne prowadzą do zaangażowania partnerów do pracy nad promocją i reklamą produktów i usług organizatora w zamian za prowizyjne wynagrodzenie. Partnerzy bazują na swoich witrynach internetowych, a także innych powierzchniach w sieci (np. social media, blogi, bazy mailingowe). Z punktu widzenia partnera marketing afiliacyjny i uczestnictwo w programach budowanych na jego idei stają się opcją do spieniężenia wysiłku, jaki wkładany jest w tworzenie witryn i ich promocję.

Zasada działania programów afiliacyjnych jest w gruncie rzeczy bardzo prosta. Wydawca, czyli partner umieszcza na swojej stronie materiały reklamodawcy i dostaje wynagrodzenie za określoną akcję ze strony klientów, np. za sprzedaż i zamówienia czy tylko za to, że klient kliknął baner reklamodawcy. Materiały umieszczane na stronach internetowych afiliantów (partnerów) można ulokować też na kontach w mediach społecznościowych czy na blogach, o ile przewiduje to umowa z organizatorem programu.

Program afiliacyjny pozwala na nawiązanie obopólnie korzystnej współpracy biznesowej pomiędzy reklamodawcą a wydawcą.

Jak działają programy afiliacyjne?

Głównym celem uczestnictwa wydawców w programach afiliacyjnych jest wypracowanie zysku. Z kolei reklamodawcy chcą w ten sposób zwiększyć zasięg oddziaływania marketingowego i zyskać większą liczbę klientów bez angażowania w to zbyt dużych środków.

W programach afiliacyjnych można zarabiać na dwa sposoby:

  • dołączając do programu afiliacyjnego konkretnej firmy, np. serwisu finansowego;
  • dołączając do sieci afiliacyjnej, skupiającej w jednym miejscu wiele programów od różnych firm.

W pierwszym przypadku należy zarejestrować się w wybranym programie afiliacyjnym. Często też wymagane jest podpisanie umowy dzierżawy powierzchni reklamowej i podanie numeru konta bankowego, na które będą wpłacane prowizje.

Natomiast jeśli chcemy dołączyć do sieci afiliacyjnej, musimy założyć konto w danym systemie i zacząć działać – publikując materiały reklamowe twórcy programu na swojej stronie internetowej.

Partner nie zawsze będzie zaakceptowany automatycznie do programu. Często trzeba poczekać na akceptację nawet kilka dni lub dłużej. Zdarza się, że reklamodawcy odrzucają prośbę partnera o dołączenie. Dzieje się tak zwykle wówczas, gdy profil strony internetowej nie odpowiada profilowi materiałów reklamowych albo nie wpisuje się w tematykę kampanii bądź witryna skierowana jest do grupy odbiorców, do których reklamodawca nie chce trafiać.

Kiedy akces do programu afiliacyjnego jest już zaakceptowany, partner może pobrać materiały reklamodawcy i rozpocząć ich umieszczanie na stronie.

Program afiliacyjny – rodzaje płatności

W programach afiliacyjnych zarabia się na różnych aktywnościach ze strony klientów. Partner może być wynagradzany w jednym ze stosowanych modeli:

  • CPS (cost per sale) – wynagrodzenie wypłacane za sprzedaż;
  • CPC (cost per click) – wynagrodzenie wypłacane za każde pojedyncze kliknięcie;
  • CPL (cost per lead) – wynagrodzenie za lead, czyli pozostawienie np. danych kontaktowych klienta w formularzu elektronicznym;
  • CPA (cost per action) – wynagrodzenie za konkretną, zdefiniowaną uprzednio akcję, np. za wypełnienie ankiety;
  • CPO (cost per order) – prowizja wypłacana jest za zamówienie, według stałej stawki;
  • CPV (cost per visit) – wynagrodzenie wypłacane za każde odwiedzenie strony przez klienta.

Najczęściej spotykane modele rozliczeń w programach afiliacyjnych w Polsce to modele CPS i CPL. Czasem są wykorzystywane również modele hybrydowe, łączące w sobie różne elementy wspominanych trybów.

Co możesz zyskać, decydując się na program afiliacyjny?

Na współpracy pomiędzy wydawcą a reklamodawcą, czyli przede wszystkim na uczestnictwie w programach afiliacyjnych, możesz zarobić. Po dołączeniu do nich możesz generować linki afiliacyjne czy banery, które umieścisz na swojej stronie lub blogu. Będą one prowadziły do oferty firmy, którą promujesz. Każda transakcja, a niekiedy nawet samo kliknięcie w link umieszczony w obrębie Twojej witryny, może przynieść Ci pewne zyski.

Nie tylko Ty, ale i reklamodawca w programie afiliacyjnym odnosi korzyści z uczestnictwa w nim. Co prawda płaci Ci prowizję za aktywność i konwersję, ale jednocześnie ma szansę na zwiększenie obrotu w sklepie i uzyskanie większej liczby klientów.

Ponadto współpraca w programie afiliacyjnym pozwala Ci zdobyć doświadczenie w marketingu internetowym, które możesz wykorzystać w późniejszym czasie przy zaangażowaniu w kolejne projekty komercyjne w sieci.

Jak efektywnie współpracować w ramach programu afiliacyjnego?

Jeśli osiągniesz wysoką efektywność pracy online w ramach programu afiliacyjnego, zwiększysz swoje zarobki. Staniesz się też atrakcyjnym wydawcą dla reklamodawców, ponieważ ci oczekują efektów, a Ty jesteś w stanie je zapewnić.

Zastanawiasz się, jak efektywnie współpracować w ramach programu afiliacyjnego? Jednym ze sposobów na to jest dopasowanie tematyki prowadzonego serwisu, bloga czy konta w mediach społecznościowych do asortymentu produktów i usług, jakie promujesz lub chcesz promować w najbliższym czasie. Wówczas masz o wiele większe szanse na uzyskanie wysokiej konwersji sprzedaży, czyli Twoje działania w programie afiliacyjnym z większą dozą prawdopodobieństwa przełożą się na efekty sprzedażowe.

Ile można zarobić na afiliacji?

Jeśli marzą Ci się miliony z tytułu uczestnictwa w programach afiliacyjnych, to musisz wiele pracować i angażować się w swoją działalność. Poświęcenie czasu i pracy przynosi wymierne skutki, choć nie od razu liczone w tysiącach złotych. Poważne pieniądze z afiliacji stają się udziałem tak naprawdę niewielu, ale nie ma górnej granicy zarobków, jakie można osiągnąć w związku z przystąpieniem do programu.

Kto może korzystać z programów afiliacyjnych?

Z programów afiliacyjnych może skorzystać każdy, a przynajmniej zgłosić się do nich. Nie wszyscy jednak potencjalni partnerzy są akceptowani. Do sieci afiliacyjnej zasadniczo przystępują osoby lub firmy, które mają swoje strony internetowe, blogi czy choćby fanpage w serwisie społecznościowym Facebook.

Najbardziej pożądani są ci wydawcy, którzy tworzą własne, unikatowe treści i materiały, wokół których zbudowane jest szerokie grono odbiorców – potencjalnych kupujących dla reklamodawców. Dobrym pomysłem dla nich jest umieszczanie swoich linków czy reklam banerowych w obrębie witryn tematycznie powiązanych z ich działalnością. W ten sposób docierają z komunikatem reklamowym stricte do takiego targetu, do którego kierują swoje produkty czy usługi.

Członek programu lub sieci afiliacyjnej może pobierać materiały reklamowe oraz generować linki partnerskie pozwalające na promocję produktów i usług u reklamodawców. Można je wysyłać w ramach komunikatorów internetowych, promować na forach dyskusyjnych oraz przekazywać w inny sposób – i to również będzie rodzaj afiliacji.

Reklamy internetowe a programy afiliacyjne

Reklamę w internecie można organizować z wykorzystaniem przeróżnych narzędzi. Programy afiliacyjne są jednym z nich. Cały marketing afiliacyjny stanowi część działań reklamowych w internecie, jakie mogą podejmować reklamodawcy. Programy są bardziej zaawansowane i często skuteczniejsze niż standardowa reklama internetowa. Firma nie płaci wydawcom za umieszczenie reklamy, ale dopiero wtedy, gdy uzyska oczekiwaną przez siebie akcję, np. kliknięcie klienta w banner. Można więc ograniczać koszty związane z prowadzonymi działaniami marketingowymi.

Nie trzeba samemu badać rynku docelowego, wyznaczać targetu i angażować całego sztabu specjalistów do pracy. Reklama internetowa to pojemna dziedzina, w której można się rozwijać i organizować kampanie marketingowe. Pozwala ona jednak również na prowadzenie skutecznych programów afiliacyjnych, które mogą wykorzystywać różne formy reklamowe. Najczęściej to bannery, widżety i inne wizualne rodzaje reklam internetowych, ale nie tylko. Reklamodawca może pozwolić na promowanie swoich produktów i usług również za pomocą prostych linków tekstowych. Jeśli jednak zostaną one dobrze wkomponowane w treści, artykuły sponsorowane czy np. wyeksponowane na fanpage’u na Facebooku, to mogą przynieść lepsze skutki promocyjne niż standardowe reklamy wizualne, nawet wielkoformatowe.

Kto powinien skorzystać z programów afiliacyjnych?

Jeśli chcesz zarabiać w internecie, musisz znaleźć na to odpowiedni sposób. W przypadku gdy prowadzisz od dłuższego czasu blog lub kanał YouTube i masz wiernych czytelników bądź widzów, ewentualnie jeśli założyłeś grupę na FB, wokół której skupionych jest wielu użytkowników, to jesteś jednym z potencjalnych, wysoce pożądanych pracowników do programów afiliacyjnych. Dzięki Twojemu zaangażowaniu w tworzenie różnych, ciekawych treści skorzystać może reklamodawca, który dopasuje charakter swoich reklam – linków i banerów – do Twojej witryny. Powinieneś rozważyć skorzystanie z afiliacji znanych, renomowanych marek, jeśli jeszcze tego nie robiłeś. Być może tracisz właśnie cenną okazję do wypracowania zarobku pasywnego.

Jak zarządzać swoim programem afiliacyjnym?

Program afiliacyjny przynosi korzyści zarówno partnerom, jak i reklamodawcom, ale nie mogą oni pozostawiać go samemu sobie. Należy w odpowiedni sposób zarządzać systemem, aby przynosiły wszystkim dochody.

Z perspektywy partnera programu afiliacyjnego trzeba optymalizować publikację reklam organizatora. Można je umieszczać na swojej stronie internetowej zarówno w formach wizualnych (baner, widżet), jak i w postaci linków tekstowych. Najlepiej, aby reklamy pasowały do tematyki serwisu, na jakim są wyświetlane.

Natomiast twórcy programów afiliacyjnych podczas zarządzania nimi muszą wykazać się umiejętnością pogodzenia ze sobą tematyki reklam z tematyką stron, na jakich są umieszczane. Muszą też przed uruchomieniem programu wiedzieć, do jakiej grupy docelowej kierują swoje reklamy produktów bądź usług.

Ważnym elementem zarządzania programem afiliacyjnym jest określenie, jak wysoką prowizję możesz zaoferować wydawcom i w jakim modelu będzie ona naliczana. Przy zarządzaniu programem wydawca musi podjąć się kilku ważnych obowiązków. Powinien cały czas się szkolić i przekazywać wiedzę afiliantom, aktywizować ich do swojego programu i komunikować z nimi na bieżąco, świadcząc im wsparcie techniczne i merytoryczne.

Programy afiliacyjne pozwolą z jednej strony zarobić właścicielom stron internetowych – afiliantom – a z drugiej skutecznie reklamować produkty i usługi reklamodawców przy ponoszeniu z tego tytułu minimalnych kosztów. Najważniejsze jest dopasowanie tematyczne reklam do stron internetowych, w których obrębie mają być one publikowane. Tak najłatwiej dotrzeć do grupy docelowych klientów.

Jak wybrać najlepszy program partnerski?

Z roku na rok przybywa w sieci kolejnych programów afiliacyjnych, które kuszą dobrymi stawkami do zapisania się do nich. Nie warto jest korzystać z kilkudziesięciu czy nawet kilkunastu programów partnerskich jednocześnie, by nie przekształcić swojej witryny czy bloga w słup ogłoszeniowy. W ten sposób możesz jedynie zrazić do siebie czytelników i odbiorców swoich treści.

Dlatego ważne jest, by wybrać jeden czy dwa najlepsze programy partnerskie dla siebie. Czym powinieneś się kierować w takim przypadku? Przede wszystkim kilkoma kryteriami:

  • dopasowanie tematyki strony czy bloga do branży, w której funkcjonuje reklamodawca;
  • jasne oczekiwania firmy wobec wydawcy;
  • udostępnianie wszelkich materiałów reklamowych wydawcom;
  • klarowne zasady uczestnictwa i funkcjonowania w programie afiliacyjnym;
  • jasno określone formy promocji;
  • świadczenie wsparcia technicznego;
  • wiarygodność twórcy programu afiliacyjnego;
  • metoda rozliczania się z partnerami w programie;
  • wysokość stawek obowiązujących w programie afiliacyjnym.

Większość osób zainteresowanych przystąpieniem do programu afiliacyjnego będzie zwracać w pierwszej kolejności uwagę na to, jakie są stawki oferowane przez reklamodawców i kiedy będą zarabiać – czy za samo kliknięcie w link reklamowy, czy dopiero po wykonaniu określonej aktywności. Wiele więc spraw decyduje o tym, czy dany program afiliacyjny będzie najlepszy właśnie dla Ciebie.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Polityka Prywatności