1.0 Ogólne

  • 1.1 Czym jest program partnerski Money2Money?

    Program partnerski Money2Money jest obecny na rodzimym rynku od 2003 roku. Nasz system umożliwia promowanie m.in. usług oraz produktów instytucji bankowych, pożyczkodawców i innych reklamodawców. Za każdy wniosek, który spełni warunki zgodne z tabelą prowizji otrzymasz wynagrodzenie.

  • 1.2 Kto może zostać Partnerem?

    Partnerem Money2Money może zostać:
    - każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat,
    - każda firma, bez względu na formę prawną.

    Program polecamy w szczególności: właścicielom stron WWW, forów i blogów internetowych oraz baz mailingowych. Jeśli nie masz swojej strony www - nic nie szkodzi, nie jest to konieczne, aby móc z nami współpracować.

  • 1.3 Czy ponoszę opłaty za udział w programie?

    Nie ☺ Program Partnerski jest bezpłatny i niezobowiązujący. Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze współpracą.

  • 1.4 Jak mogę rozpocząć współpracę z Money2Money?

    Aby rozpocząć z nami współpracę, wystarczy że zarejestrujesz się na stronie: www.money2money.com.pl/#rejestracja

    Uwaga! Jeśli wcześniej współpracowałeś z Money2Money, ponowna rejestracja nie będzie możliwa. Napisz do nas, a aktywujemy Twoje poprzednio założone konto ☺

  • 1.5 Czy konieczne jest podpisanie umowy?

    Tak. Po przeprowadzonej rejestracji na podany adres e-mail otrzymasz od nas umowę dzierżawy powierzchni reklamowej. Umowa zawierana jest drogą elektroniczną, obowiązuje na czas nieokreślony i nie jest konieczne jej podpisywanie i przesyłanie do nas ☺

  • 1.6 Czy mogę bezpiecznie zrezygnować ze współpracy?

    Jeśli będziesz chciał zakończyć współpracę, wystarczy że po zalogowaniu do swojego konta wydawcy, wybierzesz opcję: usuń konto. Umowa zostanie rozwiązana - bez żadnych konsekwencji dla Ciebie.

2.0 Rejestracja

  • 2.1 Dlaczego podczas rejestracji muszę podawać swój numer pesel?

    Pesel podajesz, aby potwierdzić swoją tożsamość. W dalszej kolejności będzie on ułatwiać identyfikację Twojego profilu w naszym systemie.

  • 2.2 Dlaczego podczas rejestracji muszę podawać login?

    Ustalenie loginu jest bardzo istotne, gdyż będzie on jednocześnie nazwą Twojej dedykowanej domeny w naszym systemie.

  • 2.3 Przeszedłem pierwszy krok rejestracji, ale nie otrzymałem linku. Co dalej?

    Sprawdź wszystkie elementy swojej skrzynki pocztowej, a zwłaszcza spam. Jeśli znajdziesz wiadomość, kontynuuj proces rejestracji. Jeśli wiadomość zawierająca link aktywacyjny do Ciebie nie dotarła, napisz do nas poprzez formularz kontaktowy www.money2money.com.pl/kontakt, a wygenerowany zostanie dla Ciebie nowy link.

  • 2.4 Próbuję się zarejestrować, ale otrzymuję informację, że mój: login/pesel znajdują się w bazie.

    Jeśli pojawia się komunikat w przypadku loginu - wybierz inny. Prawdopodobnie w naszym systemie znajduje się już użytkownik, który wybrał taką samą nazwę wcześniej :) Jeśli komunikat dotyczy peselu, oznacza to, że miałeś już konto w naszym systemie. Zgodnie z regulaminem ponowna rejestracja nie jest możliwa, ale możemy na nowo aktywować Twoje poprzednio założone konto :)

  • 2.5 Czy mogę mieć kilka kont w Money2Money?

    Niestety nie. Zgodnie z regulaminem jeden użytkownik może mieć tylko jedno konto w systemie Money2Money niezależnie od tego czy jest osobą fizyczną, czy prowadzi firmę.

  • 2.6 Miałem konto w M2M. Chce założyć drugie , ale nie mogę. Dlaczego?

    Zgodnie z regulaminem (§ 3 punkt 4) Twoje dane przechowywane są przez rok od dnia zamknięcia konta. W tym czasie nie jest możliwa ponowna rejestracja, możemy natomiast przywrócić Twoje poprzednio założone konto.

3.0 Logowanie

  • 3.1 W jaki sposób mogę zalogować się na swoje konto?

    Aby zalogować się do swojego konta, wejdź na stronę www.money2money.com.pl/#logowanie, następnie wpisz swój email oraz hasło i gotowe :)

  • 3.2 Nie mogę się zalogować. Pojawia się komunikat, że login i hasło są niepoprawne.

    Przede wszystkim sprawdź, czy wprowadzane przez Ciebie dane są prawidłowe. Jeśli wpisujesz lub wklejasz hasło, mógł się przedostać do niego dodatkowy znak (na przykład spacja). Jeśli zmieniałeś hasło, przeglądarka mogła zapamiętać poprzednie. Spróbuj wpisać je ręcznie. Jeśli wykluczyłeś powyższe możliwości, może to oznaczać, że Twoje konto zostało zablokowane. Nie musisz się tym martwić, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy www.money2money.com.pl/kontakt, a przywrócimy Ci dostęp :)

  • 3.3 Zapomniałem hasła. Jak mogę je odzyskać?

    W panelu logowania, po prawej stronie pola wprowadzania hasła znajduje się ikona „kół zębatych”. Kliknij ją, a następnie wprowadź adres e-mail, na który zakładałeś konto. Otrzymasz link, który umożliwi Ci zmianę danych dostępowych.

  • 3.4 Zapomniałem hasła i nie mogę wygenerować linku do jego zmiany.

    Sytuacja taka może mieć miejsce dwóch przypadkach:
    a) Podawany przez Ciebie adres e-mail nie jest tym samym, na który utworzone zostało konto. Jeśli nie pamiętasz właściwego, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy www.money2money.com.pl/kontakt, a uzyskasz odpowiednią informację.
    b) Twoje konto zostało zablokowane lub zamknięte przez Ciebie. W tej sytuacji skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a przywrócony zostanie dostęp do Twojego profilu.

powrót do góry