Zarabiaj online dzięki marketingowi afiliacyjnemu!

Wykorzystaj zaawansowane strategie marketingu afiliacyjnego i odkryj nieograniczony potencjał zarabiania online już teraz! Dzięki profesjonalnym narzędziom i technikom, możesz skutecznie budować pasywny dochód i osiągać stabilne zyski.

Zostań naszym partnerem
Dołącz do partnerów
afiliacyjnych M2M!
300 tys.
Członków naszego programu
5 mln PLN
Wypłacamy naszym partnerom każdego roku
20 lat
Wśród najlepszych programów marketingu afiliacyjnego
Rozpocznij swoją przygodę
z marketingiem afiliacyjnym.
Załóż konto
Działalność online z marketingiem afiliacyjnym.
Konta osobiste
Konta osobiste to podstawowy produkt bankowy, z którego korzysta praktycznie każdy. Wiele banków oferuje ciekawe bonusy za otwarcie konta, dzięki czemu możesz łatwo i skutecznie polecać te produkty.
Promuj
Kredyty gotówkowe
Branie kredytów przez internet jest coraz prostsze i powszechniejsze. Dzięki niewielu formalnościom można szybko otrzymać pieniądze na remont, zakup samochodu czy sprzętu RTV/AGD.
Promuj
Ubezpieczenia
Zakup usług finansowych przez internet to już standard. Polisę OC/AC możesz kupić w kilka minut, nie wstając z kanapy. W ofercie M2M znajdziesz też ubezpieczenia komunikacyjne, na życie, turystyczne czy NNW.
Promuj
Pożyczki pozabankowe
Każdy potrzebuje czasem szybkiego zastrzyku gotówki. Warto wtedy skorzystać z pożyczki pozabankowej. Wiele instytucji gwarantuje minimum formalności, pieniądze na koncie w 15 minut i pierwszą darmową pożyczkę.
Promuj
Karty kredytowe
Karty kredytowe są wygodnym narzędziem do płacenia w sieci. Wiele z nich posiada atrakcyjne programy lojalnościowe, które pozwalają na uzyskanie realnych korzyści, np. bilety do kina lub zniżki na zakupy, vouchery do popularnych sklepów.
Promuj
Produkty pozafinansowe
W Money2Money znajdziesz również produkty pozafinansowe. Zobacz, jak wiele różnych możliwości na zarabianie mamy dla Ciebie w naszym programie. Zarejestruj się i poznaj wszystkie dostępne produkty!
Promuj

Rozpocznij generowanie dochodów, stając się
partnerem M2M. Szczególnie polecamy:

Bank Pekao SA
Konto Przekorzystne z kartą rewolucyjną
Bank Pekao SA
  • Ikona punktora
    0 zł za prowadzenia konta
  • Ikona punktora
    0 zł* za obsługę karty do konta
  • Ikona punktora
    0 zł* za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce i za Granicą
*w przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł
Sprawdź szczegóły
mBank
eKonto
mBank
  • Ikona punktora
    0 zł za otwarcie i prowadzenie Twojego konta
  • Ikona punktora
    0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce od 100 zł
  • Ikona punktora
    0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą
  • Ikona punktora
    0 zł za kartę przy łącznej kwocie transakcji na 350 zł w miesiącu
Sprawdź szczegóły
Alior Bank
Konto Jakże Osobiste
Alior Bank
  • Ikona punktora
    0 zł za prowadzenie konta jeśli masz mniej niż 26 lat lub zapewnisz jednorazowy wpływ min. 1500 zł/msc
  • Ikona punktora
    0 zł za krajowe przelewy internetowe w złotych,
  • Ikona punktora
    0 zł za dwie korzyści dostępne w pakiecie
Sprawdź szczegóły
Jak zacząć
To proste i bezpieczne. Wystarczy, że zarejestrujesz się w programie, wybierzesz oferty, które chcesz polecać i umieścisz na swojej stronie lub mediach społecznościowych linki lub banery reklamowe.
Załóż konto
I sposób
Promuj produkty
II sposób
Polecaj znajomym
Zarejestruj się
Polecaj produkty
Polecaj partnerów
Zarejestruj się

Na czym polega marketing afiliacyjny?

Co to jest marketing afiliacyjny?

Internet stwarza szerokie możliwości prowadzenia wielopoziomowej promocji produktów, usług, osób, przedsiębiorstwa czy idei. Elementem marketingu internetowego jest marketing afiliacyjny. Na czym polega?

Istnieje wiele programów partnerskich, które oferują możliwość afiliacji. Powstały one na bazie marketingu afiliacyjnego. Co to jest marketing afiliacyjny i jakie są jego podstawowe założenia? Zanim zdecydujesz się na uczestnictwo w jednym z programów partnerskich, dowiedz się, czym jest marketing afiliacyjny. Definicja wskazuje, że jest to specyficzna odmiana marketingu internetowego. Nazywany jest on również w skrócie afiliacją.

W języku angielskim marketing afiliacyjny określany jest jako „affiliate marketing”. Jest to model promocji produktów i usług wszelkiego rodzaju, który pozwala partnerom zarabiać na sprzedaży tego, co jest reklamowane. Działania te zmierzają do pozyskiwania klientów i utrzymywania dobrych relacji z obecnymi.

Marketing ten polega na tym, że reklamodawca, nazywany również sprzedawcą, deleguje wykonanie działań marketingowych na licznych i niezależnych względem niego marketingowców, czyli partnerów. Ci ostatni w zamian za swoje zaangażowanie, czas poświęcony na afiliację oraz uzyskiwane efekty są wynagradzani. Można powiedzieć, że afiliacyjny marketing jest specyficzną metodą wykorzystania niezależnych pracowników marketingu.

Z punktu widzenia partnera marketing afiliacyjny pozwala na spieniężenie wysiłku, jaki wkłada on w tworzenie witryn i udostępnianie powierzchni reklamowych dla wydawców. Może również promować jego działalność, produkty czy usługi z wykorzystaniem np. dedykowanych linków w ramach marketingu afiliacyjnego. Przykłady takich działań można mnożyć, ponieważ programy cały czas są rozwijane.

W marketingu afiliacyjnym tak naprawdę każdy wygrywa – sprzedający zyskuje sposób na skuteczną promocję i reklamę swoich produktów bądź usług, partner programu za polecenia klientów ma zaś płaconą określoną prowizję. Właściwie w programach tego typu prowizja – czyli wynagrodzenie partnera – może być płatna za różne aktywności.

Marketing afiliacyjny i działające w nim podmioty – kto jest kim?

W marketingu afiliacyjnym udział biorą trzy różne rodzaje podmiotów:

  • sprzedający – reklamodawcy;
  • partnerzy afiliacyjny – wydawcy, reklamobiorcy;
  • klienci.

Właściwie w marketingu afiliacyjnym mamy do czynienia z układem trójstronnym, w którym każda osoba lub podmiot mają do spełnienia określone funkcje. Reklamodawca płaci partnerowi ustaloną z góry prowizję od sprzedaży lub stawkę za inne pożądane przez siebie działania klientów. Partner przyciąga odbiorców na stronę reklamodawcy, inkasując z tego tytułu wynagrodzenie. Z kolei klient dzięki zabiegom podejmowanym przez partnera trafia na witrynę internetową reklamodawcy i tam np. dokonuje zakupu produktów.

Czasami układ trójstronny, który jest zgodny z założeniami klasycznego marketingu afiliacyjnego, powiększa się o czwartą stronę transakcji, którą jest organizator programu. To on dba o pozyskiwanie partnerów i sprawność działania sieci afiliacyjnej. Reklamodawcy nie zawsze podejmują się skomplikowanego zadania, jakim jest organizacja programu partnerskiego, pozostawiając to ekspertom. Marketing afiliacyjny w Polsce również jest prowadzony w wielu przypadkach przez takich organizatorów. Wówczas program ma dwupoziomowy charakter – partnerzy, poza bezpośrednim wysyłaniem klientów do reklamodawców, mogą zarabiać także na pozyskiwaniu innych partnerów, co nazywane jest drugim poziomem.

Tak właściwie partnerem w marketingu afiliacyjnym zasadniczo może zostać każdy. W większości przypadków trzeba jednak mieć stronę internetową lub wykazać gotowość do jej założenia. Można również uczestniczyć aktywnie, jako reklamobiorca-partner, w programach afiliacyjnych. Trzeba mieć tylko konto w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w obrębie których równie skutecznie można polecać produkty.

Czasami w programach afiliacyjnych nie są akceptowane zgłoszenia od osób dysponujących witryną, której tematyka w żaden sposób nie jest związana z produktem lub usługą podlegającymi promocji. Reklamodawca chce bowiem trafić do określonej grupy odbiorców w sieci, a marketing afiliacyjny bez targetowania nie pozwoli mu osiągnąć takich celów, co więcej, może zostać uznany za zwykły spam, czego z pewnością sprzedający wolałby uniknąć, ponieważ uderza to w jego wizerunek.

Na szczęście obecnie w internecie możemy znaleźć całą masę programów partnerskich realizowanych w ramach marketingu afiliacyjnego, tak że można bez problemu dobrać je kontekstowo do treści posiadanej przez partnera strony internetowej lub bloga. Polecanie w produktów czy usług sprzedawanych przez reklamodawcę jest dzięki temu łatwiejsze i skuteczniejsze.

Jak zacząć marketing afiliacyjny? Krok po kroku

W celu rozpoczęcia działania w marketingu afiliacyjnym trzeba, biorąc pod uwagę sytuację partnera, znaleźć program, który będzie nam odpowiadał, i złożyć do niego akces. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, dana osoba szybko stanie się partnerem i będzie mogła pobrać materiały reklamowe reklamodawcy, stając się częścią marketingu afiliacyjnego. Jak zacząć w takim wypadku?

Krok 1

Wyszukanie odpowiedniego dla siebie programu afiliacyjnego, którego tematyka odpowiada np. tematyce prowadzonej przez Ciebie strony internetowej.

Krok 2

Wysłanie akcesu do programu – zapisanie się do programu afiliacyjnego i uzyskanie akceptacji uczestnictwa w nim.

Krok 3

Pobranie materiałów reklamowych reklamodawcy już jako partner zarejestrowany w programie.

Krok 4

Umieszczenie materiałów reklamowych w wybranej postaci na swojej stronie internetowej, na blogu lub promowanie działalności reklamodawcy w inny sposób, na przykład za pośrednictwem kont w serwisach społecznościowych.

Krok 5

Wielotorowa promocja witryny, w obrębie której umieszczasz linki promocyjne czy materiały reklamowe z programu afiliacyjnego. Chodzi o to, aby zapewnić unikatowy ruch użytkowników na stronie i zachęcać ich nie tylko np. do kliknięcia w baner, lecz także do wykonania aktywności pożądanej przez wydawcę. Dzięki temu partner może zacząć realnie zarabiać na marketingu afiliacyjnym.

Natomiast jeśli chodzi o wydawcę, to najpierw musi on stworzyć cały program afiliacyjny i uruchomić go, aby przyciągać do niego partnerów i korzystać na takim modelu marketingu internetowego. Może też skorzystać z gotowych rozwiązań programistycznych i rozpocząć program partnerski z udziałem wyspecjalizowanych organizatorów.

Jak działa marketing afiliacyjny?

Wiesz już, co należy rozumieć przez pojęcie marketingu afiliacyjnego. Praca w takim modelu może przynosić całkiem pokaźne zyski. Aby stały się one Twoim udziałem, poznaj mechanizm funkcjonowania afiliacji. Trudno jest jednoznacznie powiedzieć, jak funkcjonuje program, bo zależy to od jego specyfiki.

Może opierać się na linkach promocyjnych, banerach reklamodawców, a nawet całych witrynach. Partner, który uczestniczy w marketingu afiliacyjnym, umieszcza w obrębie swojej witryny czy na blogu albo poleca w social mediach linki konkretnych firm, promując ich produkty czy usługi. Może zachęcać do skorzystania z kodu rabatowego czy aktualnie organizowanej promocji.

Z perspektywy organizatora programu partnerskiego marketing afiliacyjny jest sposobem na zaangażowanie do pracy niezależnych pracowników marketingu, którzy motywowani prowizyjnym wynagrodzeniem, wykonują różnego rodzaju działania. Celem funkcjonowania takich pracowników – partnerów w marketingu afiliacyjnym – jest sprowadzenie potencjalnych klientów na witrynę internetową reklamodawcy lub skłonienie ich do dokonania zakupu produktu lub usługi.

  • PPS (pay per sale) – gdzie wypłacana jest prowizja od zakupów, jakich dokonują poleceni przez partnera klienci u organizatora programu;
  • PPC (pay per click) – najkorzystniejszy model rozliczeniowy, gdzie prowizja wypłacana jest za każde kliknięcie w link lub banner partnera;
  • PPL (pay per lead) – gdzie prowizja wypłacana jest za dokonaną przez klienta określoną akcję, inną jednak niż stricte zakup, np. za zapisanie się do newslettera czy wypełnienie formularza.

Partner może zarabiać na wielu różnych aktywnościach internautów. Może być wynagradzany za każde kliknięcie linka czy banera reklamowego, a także wtedy, gdy klient kupi dany produkt czy zarejestruje się w systemie reklamodawcy. Poznaj wszystkie modele wynagradzania pracowników w marketingu afiliacyjnym.

Marketing afiliacyjny – modele wynagrodzeń

W programach afiliacyjnych partnerzy zarabiają na prowizji opłacanej przez sprzedawcę. Może być ona jednak naliczana według różnych modeli wynagrodzeń, takich jak:

  • CPL (cost per lead) – prowizja za lead, czyli za pozostawienie np. danych kontaktowych przez klienta w formularzu elektronicznym;
  • CPA (cost per action) – prowizja za konkretną, zdefiniowaną uprzednio akcję dokonaną przez internautę, np. za wypełnienie ankiety;
  • CPS (cost per sale) – prowizja wypłacana za sprzedaż;
  • CPC (cost per click) – prowizja wypłacana za każde pojedyncze kliknięcie w reklamę;
  • CPO (cost per order) – prowizja wypłacana jest za zamówienie, według stałej stawki;
  • CPV (cost per visit) – prowizja wypłacana za każde odwiedzenie strony przez klienta.

Spotykane są również tzw. hybrydowe modele wynagrodzeń, stanowiące połączenie wspominanych powyżej trybów. Stawki prowizji wypłacanych w odpowiednim modelu mogą być różne. Sprzedającym zwykle najbardziej zależy na gromadzeniu danych osobowych klientów, których nie mogliby w inny sposób legalnie uzyskać. Ważne jest też sprzedawanie produktów i usług z polecenia partnerów. Jeśli za pośrednictwem danej reklamy klient przejdzie na stronę reklamodawcy i tam dokona zamówienia oraz opłaci je, określony procent zysku zostanie wypłacony na konto bankowe partnera.

Najkorzystniejszą sytuacją dla samego partnera zapisującego się do programu afiliacyjnego jest uzyskiwanie prowizji za każde pojedyncze kliknięcie w reklamę, ale największe stawki z reguły może uzyskać w modelach CPL i CPA.

Jakie działania można podjąć w ramach marketingu afiliacyjnego?

W ramach marketingu afiliacyjnego można podejmować wiele różnych aktywności. Partnerzy, którzy chcą być reklamobiorcami i zarabiać na marketingu afiliacyjnym, mogą zdecydować się na takie działania, jak:

  • pozyskiwać klientów,
  • sprzedawać produkty i usługi,
  • zwiększać zakres docierania ze swoją ofertą do określonej grupy docelowej,
  • pozyskiwać pełne dane kontaktowe potencjalnych klientów.

Nie są to łatwe cele do osiągnięcia, ale marketing afiliacyjny rzeczywiście pozwala po nie sięgnąć. W takich przypadkach trzeba jednak precyzyjnie docierać do pożądanych odbiorców.

Dzięki marketingowi afiliacyjnemu można łączyć w odpowiedni sposób reklamodawców i wydawców – partnerów – biorąc pod uwagę profil działalności. Reklamy w marketingu afiliacyjnym najlepiej działają, jeśli tematycznie są związane z serwisem czy blogiem, w obrębie których są wyświetlane.

Z perspektywy partnera celem marketingu afiliacyjnego i uczestnictwa w sieciach afiliacyjnych jest zarobek w formie prowizji za efekty.

Kto powinien zdecydować się na marketing afiliacyjny?

Twórcy programów partnerskich przekonują, że każdy może uczestniczyć w marketingu afiliacyjnym. Czy warto jednak podjąć takie kroki? Dla kogo takie rozwiązanie będzie najkorzystniejsze? Przede wszystkim dla tych potencjalnych partnerów, którzy rzeczywiście mają możliwość docierania z komunikatami reklamowymi do bardzo specyficznej albo wręcz przeciwnie – szerokiej grupy odbiorców. Afiliacyjny marketing to dobra propozycja dla osób, które mają własne strony internetowe czy blogi albo aktywnie wykorzystują social media – Facebook, Instagram i tym podobne, a chcą sobie dorobić na swojej obecności w internecie.

Najważniejsze pojęcia w marketingu afiliacyjnym, które musisz znać!

Marketing afiliacyjny i afiliacja jako taka to pojęcia pochodzące z języka angielskiego. Nie są jedynymi, jakimi operuje się w przypadku organizowania programów partnerskich, konstruowaniu ich zasad czy przy uczestnictwie i rozliczaniu z ich pracy poszczególnych partnerów w ramach jednej sieci afiliacyjnej. Sprawdź, jakie pojęcia w marketingu afiliacyjnym warto znać. Wśród nich wymienić trzeba przede wszystkim:

  • affiliate – partner, inaczej afiliant;
  • atrybucja – określenie tego, którzy z partnerów w programie generują konwersję;
  • affiliate marketing – marketing afiliacyjny;
  • klient – osoba trafiająca na stronę reklamodawcy, dokonująca zakupu produktów i usług dzięki staraniom partnera;
  • konwersja – zdarzenie, które generuje użytkownik, a reklamodawca za taką aktywność płaci według odpowiedniego modelu;
  • lead – kontakt, który może w przyszłości zostać klientem;
  • link partnerski – narzędzie, jakim mogą posługiwać się partnerzy w programie afiliacyjnym, inaczej unikatowy kod w linkach, które umożliwiają reklamodawcy i/lub sieci identyfikację odwiedzającego jako tego, który pochodzi z konkretnej witryny uczestniczącej w programie partnerskim;
  • link zwrotny – inaczej link przychodzący, czyli link na innej stronie internetowej przekierowujący ruch do witryny reklamodawcy;
  • menager afiliacyjny – osoba wyznaczona do kontaktu z partnerami;
  • partner – osoba bądź organizacja, która promuje ofertę reklamodawcy;
  • program partnerski – program afiliacyjny;
  • reklama banerowa – baner w formie grafiki, wraz z linkiem, który wykorzystywany jest przez partnerów do reklamowania danego produktu;
  • reklamodawca – właściciel oferty, produktów, usługodawca, który płaci partnerom za promocję jego oferty;
  • sieć afiliacyjna – podmiot pośredniczący pomiędzy partnerami a reklamodawcami;
  • sieć reklamowa – firma łącząca reklamodawców z właścicielami stron internetowych, na których mogą kupić przestrzeń reklamową;
  • subaffiliate – partner znajdujący się na drugim poziomie programu partnerskiego;
  • superaffiliate – superpartner, elitarna grupa podmiotów generujących największe zyski w programach partnerskich;
  • wydawca – partner w marketingu afiliacyjnym;
  • wypłata – przychód otrzymany za pojedynczą konwersję, może być ona ustalana jako stała stawka lub mieć postać stawki dynamicznie się zmieniającej.

Jak zarabiać na marketingu afiliacyjnym?

Marketing afiliacyjny zwykle ma przynosić partnerom zyski. Nie możesz oczekiwać, że będziesz dzięki niemu z miejsca zarabiał duże sumy. Zarobki początkowo mogą być skromne. Warto wiedzieć, co zrobić, aby były one coraz wyższe. To ważne, byś wybrał odpowiedni dla siebie program afiliacyjny. Najlepiej, by produkt czy usługa, jakie masz promować, były tematycznie powiązane z branżą, w której funkcjonujesz. Na przykład, jeśli prowadzisz bloga o finansach, możesz promować ofertę danego banku czy strony finansowej. Jeśli masz bloga modowego, to marka modowa z programem afiliacyjnym będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.

Ile się zarabia na afiliacji? To zależy od modelu płatności w programie, Twojego zaangażowania, oferowanej prowizji za zachęcanie klientów do skorzystania z oferty reklamodawcy i nie tylko. Są i tacy partnerzy, którzy potrafią uczynić z programów afiliacyjnych podstawowe źródło dochodów.

Jak zarabiać na prowadzeniu bloga?

Czy na prowadzeniu internetowego pamiętnika, jak często nazywany jest blog, można zarabiać? Okazuje się, że blogerzy znakomicie odnajdują się w afiliacji. Jeśli masz bloga w konkretnej tematyce, np. urodowej czy parentingowej, możesz znaleźć producenta kremów czy wózków dziecięcych i umieścić link do jego oferty na swoim blogu. Możesz recenzować produkty, nagrywać filmiki z lokowaniem produktu, oceniać je czy po prostu umieszczać na blogu graficzne banery, które pozwolą Ci na zarabianie na afiliacji na swoim blogu.

Jak zarabiać na YouTubie?

Kolejnym sposobem na zbudowanie systemu zarabiania w sieci jest nagrywanie filmów na YouTube’a. Serwis z filmikami daje szerokie pole manewru zarówno dla twórców, jak i dla partnerów afiliacyjnych. Youtuberzy zarabiają krocie na swojej działalności, zachęcając do kliknięcia w linki afiliacyjne zamieszczone w komentarzach pod materiałem wideo. Filmy recenzujące produkty to jeden ze sposobów, by zarabiać na YouTubie.

Jak zarabiać na promowaniu produktów

Promowanie produktów to branża bardzo szeroka i może obejmować wiele różnych działań. Możesz promować je w postaci recenzji pisemnej czy nagrywając filmiki, możesz polecać określone produkty, z których korzystasz, albo zachęcać do wypróbowania konkretnych rzeczy. Twórz rankingi, które ułatwią użytkownikom spróbowanie danego produktu.

Wady i zalety marketingu afiliacyjnego

Czy warto uczestniczyć w marketingu afiliacyjnym? Opinie reklamodawców i partnerów-reklamobiorców są właściwie pozytywne. Jeśli tylko jest możliwość wypracowania dodatkowego zysku, a z drugiej strony zwiększenia zasięgu docierania z komunikatem reklamowym do większej liczby osób, to czemu z niej nie skorzystać? Jednak marketing afiliacyjny pomimo wielu zalet nie jest wolny od wad. Zobacz w poniższej tabeli, jakie wady i zalety ma afiliacja.

Perspektywa partnera
Zalety Wady
Brak konieczności otwierania działalności i ponoszenia w związku z nią kosztów Konieczność zaangażowania się w promocję cudzych produktów i usług
Brak konieczności tworzenia produktów i usług Duża konkurencja
Brak ponoszenia kosztów związanych z magazynowaniem i wysyłką produktów Możliwy niski odsetek odpowiedzi ze strony użytkowników – na pożądane efekty trzeba czasem długo czekać
Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na Ziemi Brak wpływu na jakość produktów i usług reklamowanych w programie
Możliwość wypracowania dochodu, w tym z czasem również dochodu pasywnego Konieczność poniesienia kosztów na wykonanie strony, na której znajdą się linki i banery reklamodawcy
Niskie koszty wejścia Problemy z konkurencją

Czy marketing afiliacyjny jest legalny? Oczywiście, pod warunkiem że wszystkie jego zasady są transparentne. Jeśli np. na blogu wyraźnie polecasz dany produkt, powinieneś zaznaczyć, że jesteś partnerem marki, by wszystko było jasne.

Zalety i wady można przedstawić również z perspektywy twórcy programu afiliacyjnego czy reklamodawcy. Plusem takiego rozwiązania jest pozyskanie stosunkowo niskim kosztem pracowników marketingowych, którzy zaangażują się w dotarcie z ofertą produktów i usług do docelowych klientów. Nie trzeba podejmować wątpliwych w efektach akcji promocyjnych na własną rękę. Wadą afiliacji jest to, że trzeba ją koordynować i z pewnością za nią płacić.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Polityka Prywatności